კრიტერიუმები
|
1-4
|
5-7
|
8-10
|
|
შინაარსობრივი გამართულობა
|
თანამიმდევრობა დარღვეულია/ტოვებს
მნიშვნელოვან მომენტებს/ფაქტებს, შინაარსი არასრულყოფილია.
|
შინაარსის გადმოცემისას იცავს
თანამიმდევრობას, მაგრამ გამოტოვებულია ერთი მნიშვნელოვანი მომენტი/ფაქტი
ან შინაარსს გადმოსცემს, მაგრამ ერთ შემთხვევაში დარღვეულია თანამიმდევრობა.
|
შინაარსს გადმოსცემს
თანამიმდევრობით, არ ტოვებს არც ერთ მნიშვნელოვან მომენტს/ფაქტს.
|
|
ნაწერის აგება
სტილი და
|
ნაშრომი არ არის შეკრული,
აბზაცები არასწორადაა/საერთოდ არ არის გამოყოფილი, ნაწერის ამოკითხვა
ჭირს.
|
ნაშრომი შეკრულია, თუმცა
აბზაცები ზოგ შემთხვევაში არასწორადაა გამოყოფილი, ნაწერის გარეგნული სახე
გასაუმჯობესებელია.
|
ნაშრომი შეკრულია,
აბზაცები სწორადაა გამოყოფილი, წერს სუფთად და გარკვევით.
|
|
სტილი და ლექსიკური
გამართულობა
|
ლექსიკა ღარიბია, თუმცა აზრი
გასაგებია. არ იყენებს ახლადშესწავლილ სიტყვებსა და ფრაზებს. დაშვებულია
რამდენიმე სტილური ხარვეზი.
|
ლექსიკა შინაარსის ადეკვატურია,
თუმცა ნაკლებად იყენებს ახალშესწავლილ ლექსიკას და ფრაზეოლოგიზმებს. დაშვებულია
ორიოდ სტილური ხარვეზი.
|
ლექსიკა მდიდარია, ადეკვატურად
იყენებს ახალშესწავლილ ლექსიკურ ერთეულებს, ფრაზეოლოგიზმებს.
|
|
ენობრივი გამართულობა
|
ნაშრომში დაშვებულია 8–ზე მეტი ისეთი ორთოგრაფიულ-მორფოლოგიური,
სინტაქსური და პუნქტუაციური შეცდომა, რომელთაშესახებ წესები ნასწავლი აქვს.
|
ნაშრომში არ არის
დაშვებული 8-ზე მეტი ისეთი ორთოგრაფიულ-მორფოლოგიური, სინტაქსური და
პუნქტუაციური შეცდომა, რომელთა შესახებ წესები ნასწავლი აქვს.
|
ნაშრომში არ არის დაშვებული 3-ზე
მეტი ისეთი ორთოგრაფიულ-მორფოლოგიური,
სინტაქსური და პუნქტუაციური შეცდომა, რომელთა შესახებ წესები ნასწავლი აქვს. |
|
|
შეფასების რუბრიკა
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment